Cuti Sekolah Telah Bermula…

May 24, 2008 | | Say something

Cuti sekolah dah mula dah…murid-murid semua cuti, guru-guru pun cuti juga. Tapi kat sekolah aku ada guru yang kena bertugas mingguan dan ada yang kena buat kelas tambahan untuk murid tahun 6.

Aku pula kena pergi kursus kat Institut Perguruan Teknik. Isteri aku pula kursus di Institut Perguruan Bahasa Melayu. Lepas ni aku akan kena ambik peperiksaan akhir, lepas tu BTN, lepas tu ambik KISSM. Maknanya aku takdak kat sekolah selama satu bulan. Gaji pun mula lah masuk, tapi kena tunggakkan 3 bulan macam biasa lah.

Ok lah aku dah takde idea nak tulis apa lagi…sambung nanti….

Posted in: Catatan Umum, Umum

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *