Selamat Tahun Baru Hijrah 1429H

Jan 12, 2008 | | Say something

gambar aku kat area sawah padi di sg besar selangorHai, sedar tak sedar dah masuk tahun hijrah yang baru.  Duduk rumah sorang2 mengadap komputer, aku kena buat persiapan untuk praktikum pada 24 januari nanti.Buat keje sorang2 je sebab isteri mengajar kat ranau sabah.

Sekarang ni dah nak masuk minggu ketiga persekolahan, sibuk tak terkata, banyak benda nak kena buat.

Aku pun tak tau nak tulis apa lagi ni.

ssekian terima kasih. wassalam

Posted in: Catatan Umum, Umum

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *